Koncept TG-H

Wspólnie jesteśmy silniejsi,

dlatego koncept TG-H wspiera

swoje marki od początku,

czyli od 1960 roku

Koncept TG-H to zbiór marek z branży promocyjnej, które tworzymy od podstaw. W skład naszego portfolio wchodzą takie marki jak Cottover®, DAD Sportswear, Derby of Sweden, No Problem Sportswear and Graphix. W Polsce dystrybucją B2B marek przynależnych do szwedzkiej firmy Textilgrossisten Hefa AB zajmuje się Texet Poland.

 

Produkty marek D.A.D. Sportswear, Cottover i Derby of Sweden są magazynowane głównie szwedzkim magazynie Textilgrossisten Hefa AB oraz częściowo w Polsce, w Suchym Lesie koło Poznania w magazynie Texet Poland oraz magazynie Texet Benelux w Belgii (marka Derby of Sweden).

Stale rozwijamy nasze marki, naszym kluczem do sukcesu jest prostota. Minimalistyczne nastawienie, bez zbędnego komplikowania, szeroka gama kolorystyczna i dostępność asortymentu to nasze mocne strony.

 

Textilgrossisten Hefa AB od 2016 roku jest częścią międzynarodowego koncernu New Wave Group, do którego również należy Texet Poland. Aczkolwiek marka D.A.D. Sportswear jest dostępna w Polsce już od 2013 roku. Marka Derby of Sweden pojawiła się w Polsce na przełomie lat 2019/2020, natomiast marka Cottover dołączyła do dystrybucji B2B w lipcu 2020 roku (opóźnione w związku z pandemią COVID-19).

D.A.D. Sportswear

Derby of Sweden

Cottover

Cottover

Odzież ekologiczna

Cottover to szeroki zakres podstawowych ubrań najwyższej jakości. Odzież Cottover jest ekologiczna, wygodna, kolorowa i nowoczesna. Stale pracujemy nad podwyższeniem standardów na każdym etapie cyklu życia produktu.

Marka Cottover posiada liczne, prestiżowe certyfikaty oraz jest jedną z nielicznych marek odzieżowych na świecie, która kładzie tak ogromny nacisk na ekologię swoich produktów.

Cottover posiada takie znane i cenione certyfikaty jak GOTS, Fairtrade, Nordic Swan Label, ACCORD oraz inne. Opis certyfikatów marki Cottover są dostępne w sekcji Certyfikaty. Wybierając produkty marki Cottover oraz świadomie przyczyniasz się walki o zaprzestanie cynicznego niszczenia środowiska naturalnego.

WIĘCEJ O MARCE
D.A.D. Sportswear

Odzież reklamowa dla wymagających

D.A.D Sportswear to marka najwyższej jakości, szwedzkiej odzieży sportowej dedykowanej przede wszystkim żeglarstwu. Produkty testowane są przez profesjonalnych żeglarzy, w ekstremalnych warunkach kontaktów ze słoną wodą, silnym wiatrem i mgłą.  Marka powstała w 1958 roku w Szwecji jako część grupy HEFA.

 

Od wprowadzenia jej na polski rynek we wrześniu 2012 roku jej logo wielokrotnie pojawiało się na łodziach, banerach, flagach i stronach internetowych wielu żeglarskich eventów w Polsce, a odzież tej marki zaczęli nosić najbardziej utytułowani polscy żeglarze (m.in. Roman Paszke i Piotr Myszka).

 

Marka D.A.D w Polsce podpisała w 2013 roku umowę z Polskim Związkiem Żeglarskim na wyposażanie Reprezentacji Polski. Jest to kontynuacja strategii promocji marki wykorzystująca znanych polskich zawodników oraz najciekawsze wydarzenia żeglarskie w Polsce. Oprócz PZŻ wspieramy również inne wydarzenia Żeglarskie m.in. Gdynia Sailing Days, NordCup, Żeglarski Puchar Trójmiasta i Polish Match Tour.

WIĘCEJ O MARCE
Derby of Sweden

Torby i akcesoria

Derby of Sweden od ponad 8 lat tworzył koszule i bluzki, od zeszłego roku poszerzył ofertę o torby i akcesoria dopasowane do dystrybucji B2B. Texet Poland dystrybuuje wyłącznie torby i akcesoria.

Koncepcja Derby of Sweden Bags obejmuje szeroki wybór kolorystyczny, duże stany magazynowe, przystosowanie produktów do znakowania oraz bardzo przystępne ceny. Asortyment marki Derby of Sweden został podzielony na serię Sports, Prestige, Cooler, Sky, Spirit oraz Melange.

WIĘCEJ O MARCE

TG-H należy do międzynarodowego koncernu New Wave Group.

NWG jest koncernem o zdecentralizowanej strukturze organizacyjnej, jednak wartości są uniwersalne dla całej Grupy. Do kodeksu postępowania stosować się muszą wszyscy współpracownicy i partnerzy biznesowi.

Stabilny wzrost

Strategią New Wave Group jest inwestowanie wygenerowanych zysków
w nowe rynki i przedsięwzięcia. Jesteśmy obecni na rynkach w 18. krajach.

Doświadczenie

Koncern NWG powstał w 1990 roku. Od tego czasu przez strategię pozyskiwaniu firm New Wave Group dystrybuuje ponad 40 różnych marek na całym świecie.

Odpowiedzialność

NWG działa w obrębie zagadnień związanych z rozwojem zrównoważonym pod nazwą CSR, co oznacza, że dążymy do takich rozwiązań biznesowych, które są korzystne finansowo, ale nie naruszają równowagi społecznej i ekologicznej.

Wybierz
Jakość
dla swoje firmy.